«Агентство розвитку Дніпра» провело бренд-сесію

Вчора «Агентство розвитку Дніпра» провело представницьку бренд-сесію

Про це повідомляють у прес-службі міської ради.

У заході взяли участь близько 50 учасників з усіх куточків України: представники громадськості, різних спільнот міста, топ-менеджери зі сфери бізнесу, освіти, медицини, спорту, місцевого самоврядування. Обговорювали формування нового бренду міста Дніпра з подальшим розвитком ділового туризму та залученням інвестицій.

— Це дуже символічно, що одночасно із цим важливим заходом в агентстві тривають перемовини із західним партнером стосовно залучення інвестицій у місто задля запуску нового виробництва. Дніпро – місто, в якому не лише комфортно жити та перебувати гостям, але й заробляти інвесторам, що створить додаткові робочі місця через залучені зовнішні та внутрішні інвестиції, – зазначив директор КП «Агентство розвитку Дніпра» Володимир Панченко.

Учасники зустрічі розділились на групи, кожна з яких представила своє бачення позиціонування Дніпра, сильних та слабких сторін міста. Представники агентства представили власні напрацювання. Запрошені гості висловили свої думки. Так, Олександр Дмитрук, експерт з питань урбаністики та екотуризму, завідувач кафедри географії України Київського національного університету імені Тараса Шевченка, зупинився на ефективних прикладах міжнародного та українського досвіду розбудови бренду міста. Олена Мотузенко, експерт з питань брендингу територій та гастрономічного туризму, доцент кафедри географії України КНУ, розповіла про те, яку роль відіграють маркери динамічної сукупної ідентичності – адже сприйняття бренду міста відвідувачем залежить від безпосереднього його сприйняття місцевою громадою.

Мешканців Дніпра закликали допомогти створити новий бренд Дніпра, взявши участь у соціологічному опитуванні.

Фото Антона Павлюкова

Поделиться:
Добавить комментарий
Войти с помощью: 

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Читайте также: