Як працювати з особливими дітьми, навчають на триденному тренінгу «Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації»

Стати чемпіоном, відомим науковцем, культурним діячем – такі перспективи відкриваються перед хлопцями та дівчатами з особливими потребами. Головне – якісна освіта та психологічна підтримка. Як працювати з особливими дітьми, навчають на триденному тренінгу «Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації». Його ініціатор – Благодійний Фонд Порошенка. Учасники – 200 фахівців Дніпропетровщини.

Відкрити здібності в кожній дитині – на це спрямована інклюзивна освіта. Як зробити навчання успішним для «особливої дитини», дізнаються спеціалісти Дніпропетровщини. Для них стартував практичний тренінг. Організатор – Благодійний Фонд Порошенка.

«Дніпропетровщина – одна з передових областей в Україні із впровадження інклюзивної освіти. На цьому наголосила Марина Порошенко під час останнього візиту в область. Це висока оцінка роботи ДніпроОДА», – підкреслив заступник голови Дніпропетровської ОДА Каміль Примаков.

На тренінгу – 200 фахівців області. Серед них – психологи, логопеди, дефектологи, педагоги.
За новими знаннями приїхала і Ірина Кутецька із Кам’янського. Каже, у місті за інклюзивною формою навчаються майже 30 дітей.

«Багато років діти з обмеженими можливостями були відділені від звичайних школярів і навчалися індивідуально вдома. Тепер вони мають змогу отримувати знання у звичайних школах разом з усіма. Однією командою працюють педагоги, психологи, батьки. Це допоможе дітям інтегрувати в суспільство в майбутньому», – зазначила учасниця тренінгу, директор психолого-медико-педагогічної консультації Кам’янського Ірина Кутецька.

Тривалість тренінгу – три дні. Акцент – на практиці. Провідні тренери України розкажуть, як співпрацювати психологам, педагогам та батькам. Учасники розроблятимуть індивідуальні програми розвитку для особливих дітей, знайомитимуться із законодавчою базою.

«Кожна дитина унікальна, і вади зору чи слуху – це не вирок. Успішна та школа, яка забезпечує якісну освіту незалежно від особливостей і здібностей учнів, – наголосила психолог Центру практичної психології «Сузір’я» Кам’янського Вікторія Мунтян. – Психологічне супроводження таких дітей індивідуальне. Деяким потрібен вільний розклад, інші мають особливу поведінку, у деяких – порушення комунікативних навичок. Все це корегує психолог».

У Дніпропетровській області за інклюзивною формою навчаються 276 дітей. Для них в регіоні працюють 210 класів у 104 школах.
Вчителям, які навчають особливих дітей, допомагають асистенти. Таких спеціалістів в області – 151.
Інклюзивна освіта впроваджується в дошкільних закладах області.

Поделиться:
Добавить комментарий
Войти с помощью: 

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Читайте также: