Тролейбуси підуть на Сокіл та на Парус

На питання мешканців Дніпра щодо роботи міського електротранспорту відповіли під час прямої телефонної лінії проекту «Міська влада на прямому зв’язку»  директор департаменту транспорту та охорони навколишнього середовища Дніпровської міської ради Ігор Маковцев, директор КП «Міськелектротранспорт» Володимир Кобець та головний інженер підприємства Володимир Легкий.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Як розповів Ігор Маковцев, вже проведено анонсовані раніше дослідження пасажиропотоку та транспортної мережі міста за участі фахівців Вінницького технічного університету. З урахуванням результатів дослідження було визначено кілька пріоритетних завдань для департаменту. Серед них – поновлення затребуваного у мешканців Комунара та Паруса тролейбусного маршруту № 13. Для цього вже почали монтувати контактну мережу, оголошено тендер на відбудову трансформаторної підстанції. Далі у планах – монтаж за вже затвердженими, однаковими для усього міста сучасними проектами як мінімум 35 з необхідних 40 зупинок. Проект вже сягнув стадії практичного втілення, тож, на думку керівника департаменту, до кінця року із цим завданням електротранспортники мають упоратись.  Перевезення пасажирів забезпечать кілька тролейбусів із 32, які у департаменті сподіваються придбати до кінця року.  Саме зараз обирають найменш затратний для міста варіант їх придбання – у лізинг, кредит або у розстрочку.

 

У вже затверджених планах електротранспортників  також запуск довгоочікуваного тролейбуса від пам’ятника Слави  на ж/м Сокіл, подовження тролейбусного маршрута № 10 до залізничного вокзалу. Тролейбусний маршрут № 5 від проспекту Поля подовжиться через пр.Пушкіна до Леваневського, далі через авто- та залізничний вокзали до вулиці Фабра.

 

Очікують зміни і трамвайний маршрут № 7 – замість Старомостової площі у нього буде кінцева зупинка на залізничному вокзалі. І це – практично усі кардинальні зміни стосовно трамваїв, адже вирішити головне наразі питання придбання нового рухомого складу стало занадто дорого. За словами Ігоря Маковцева, новий тролейбус можна придбати за 4.5 – 5 млн. грн. Натомість один трамвайчик —  це 30—35 млн. гривень. Тож заміну нинішнім «ветеранам» електротранспортники, швидше за все,  шукатимуть серед тих, що вже були у використанні, або зроблять старим трамвайчикам капітальні ремонти із заміною усього кузова.

 

 

Добавить комментарий
Войти с помощью: 

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Читайте также: