В проблемі із заборгованістю перед метробудівцями винний Фонд держмайна

13 лютого у приміщенні Дніпровської міської ради заступник міського голови Володимир Міллер детально розповів про ситуацію з ПАО «Дніпрометробуд». Про це повідомляє Дніпроград з місця подій.

За його словами, ПАО «Дніпрометробуд» є на 95% державною власністю. Місцеве управління не має жодних фінансових обов’язків перед акціонерним товариством, тому місто не в змозі погасити борги підприємства та виплатити зарплати робітникам.

Нагадаємо, що цього ж дня прес-конференції у прес-центрі «Мост-Дніпро» обговорювалося питання стосовно заборгованості по зарплатам працівникам, яка становить на сьогодні вже 3,3 млн грн.

«Нам не виплачують заробітну плату з серпня 2016 року і по сьогоднішній день. Колектив доведений до відчаю, люди починають звільнятися. Із 300 робітників на даний час залишилося лише 120. Попередню заробітну плату нам також виплатили із заборгованістю у 11 місяців, але після цього керівництвом було дано обіцянку, що подібне більше не повториться. Проте то були лише слова»,- говорить голова профспілки Валерій Мулик.

Володимир Міллер на це має чітку відповідь:

«Мер міста Борис Філатов раніше вже давав субвенцію підприємству, знайшовши спосіб легітимно виплатити зарплати робітникам. Але це все робилося виключно з «доброї волі» місцевої влади».

Наразі, за законом, місто не може виділяти кошти з бюджету на ПАО «Дніпрометробуд», оскільки ще триває процес передачі підприємства від області до міста.

«У 2015 році область лише прийняла рішення про те, що вона не заперечує передачі акціонерного товариства місту, а місто, відповідно, що воно не заперечує прийому. Ми візьмемо «Дніпрометробуд», але ж повинна пройти ще чітка процедура передачі, яка зараз знаходиться лише на якомусь етапі. У цьому випадку я раджу представникам профспілки не маніпулювати суспільством, не вдавтися до шантажу, а звернутися до Фонду держмайна. Нехай прискорять цей процес», — коментує Володимир Міллер.

Як заявили працівники «Дніпрометробуду», в разі непогашення боргів вони вийдуть на мітинг під вікна міськради.

Зазначимо, з 20 вересня 2015 року генпідрядником з будівництва метро є турецька компанія, а субпідрядником — Кабінет міністрів України. За словами Володимира Міллера, треба розуміти, що договір між ген- та суб-підрядчиками укладається на рівні банку-кредитора — в даному разі це Европейський банк реконструкції і розвитку та Європейський інвестиційний банк.

Компанія «Дніпрометробуд» — банкрут, тому чиновник радить працівникам не мітингувати, а докласти максимум зусиль для того, аби гарно зарекомендувати себе в очах генпідрядника. Якщо протягом трьох місяців працівники підприємства добре себе проявлять, тоді можна буде говорити про залучення ПАО «Дніпрометробуд» у субпідрядчики також. Можливо, це навіть пришвидшить процес вирішення питання з формою власності, вважає заступник міського голови Дніпра.

Поделиться:
Добавить комментарий
Войти с помощью: 

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Читайте также: