Чи надовго в Дніпрі затримали ціни на маршрутки?

Як ми вже повідомляли, завдяки тривалим та складним переговорам між перевізниками та міською владою на чолі з мером Дніпра Борисом Філатовим,  51 міська маршрутка з 17 грудня знов перевозить пасажирів по 5 гривень. Усього ж у Дніпрі 132 маршрути автобусних перевезень, на 81-му з 3 грудня вартість проїзду складає 6 гривень.

Хто переміг, а хто програв від цього? У будь-якому разі, учасниками маршруточного «бліц-кригу» фінал планувався інший, і підвищення «до 6» було лише першим кроком до кінцевої мети. Ні, про 11-12 гривень за проїзд вони навіть не згадують, кажуть, що то лише чутки та вигадки. Але 7-8 навіть зараз вважають досить обгрунтованими. Взагалі, перевізники цього разу до підвищення цін на проїзд підготувались дуже добре – мовляв, рішення щодо цього було прийняте ще 10 березня 2015-го та підписане тодішньою виконуючою обов’язки міського голови Галиною Булавкою (до речі, саме в день її призначення на цю посаду). Тож і зустріли нас одного грудневого ранку в усіх міських маршрутках (незалежно від власника!) однакові оголошення за формою та змістом, як під копірку: «Згідно із рішенням міськвиконкому від 10.03.2015 р. №159 вартість проїзду складає 6 грн.» Десь так. Тобто суть була така – це не підвищення за ініціативи перевізників, ні, це – виконання рішення міськвиконкому. Про піну з цього приводу по ТБ та в Інтернеті, думаю, згадувати не варто, бо якось вона сама розтанула…

Як повідомив директор профільного департаменту міськради Ігор Маковцев, угода про фіксацію рівня нинішніх тарифів діє до 1 травня 2017 року. Що буде далі – здогадатись неважко. Приміром, на брифінгу, після того як міський голова пішов про будівництво метро домовлятися, перевізники почали розповідати, що такі автобуси, як у них на 120-му маршруті, у Барселоні також їздять. Але проїзд там – від одного до півтора євро. Про те, що ці гроші до рук водія та власника маршруту взагалі не потрапляють, жодного слова не було сказано. Як і про те, що Барселону поділено на зони, а для проїзду в будь-якому міському транспорті гроші потрібні лише для придбання електронного квитка – хоч на півгодини, хоч на кілька днів. Тож єдине спільне між нашою 120-ю беушною маршруткою та Барселоною – це написи іспанською в салоні…

А від себе додамо – тролейбусом у годину пік з Перемоги-1 до колишньої Московської 15 хвилин. Підкреслюю – в годину пік, у помірному теплі (що важливо, бо зима, і всі тепло вдягнені!), сидячи біля вікна та розмовляючи по телефону. Маршруткою в той самий час – майже ті самі хвилини, хоча трішки більше. Сама здивована! Але до цього ще – у чотири рази дорожчий проїзд, вщент утрамбований пасажирами салон, зауваження від водія: «Женщіна, відійдіть з проходу», «Пройдіть по салону, ви людям заважаєте», «Я ж вам уже сказав, ви не так стали», «Не розмовляйте по мобілці!» Про те, що я йому заплатила 6 гривень, він уже забув? А ще — Стас Михайлов по радіо, водій у легкій вітровці поруч із включеною пічкою та пасажирами у шубах та хутряних шапках… До речі, про ці пічки на прес-конференції у перевізників спитати встигла. Відповідь отримала класичну: «Ну так шубу розстебніть! Я за 15 років уперше чую таку скаргу. Зазвичай всі скаржаться на те, що холодно». І це – на диктофон та просто у вічі. Не знаю, на скільки мене вистачить, але вже чотири дні користуюсь тролейбусом та трамваєм. Ну от дістали – щодня комусь вранці й увечері по 6 гривень передавати — «на Барселону»!

Поделиться:
Добавить комментарий
Войти с помощью: 

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Читайте также: