У Дніпропетровську пройде перший незалежний фестиваль соціальної реклами

Фото: advmarket.ru

Фото: advmarket.ru

Фестиваль «Social vision» проходитиме під егідою Британських рад в Україні в рамках програми «Активні громадяни».

— Цей фестиваль відрізняється від тих, які проходили напередодні, тим, що орієнтується як на молодь, так і на широкий загал. Наразі соціальна реклама непопулярна і займає лише 1% серед інформаційного ринку. Тому ми хочемо, аби ці роботи побачили якомога більше людей, — розповіла Ольга Чичикало, координатор проекту.

Прийом робіт розпочався із січня 2016-го. Їх поділили на дві категорії: постери на соціально важливу тематику та відеороботи. Понад 25 учасників взяли участь у фестивалі, надіславши близько сорока робіт. Теми різні: від гендерної нерівності, євроінтеграції, патріотизму до реформ, правопорушень та забруднення довкілля.

Захід відбудеться в атмосферному місці – студентському просторі «Нумо». А постери покажуть публіці у вигляді «сушки».

— На жаль, сучасній людині важко щось пояснити, простіше показати, і соціальна реклама допомагає нам в цьому. Ти бачиш картинку і у підсвідомості щось спрацьовує. Сподіваюся, цей проект приверне увагу громадськості до існуючих проблем, — каже Ксенія Ольмезова, учасниця фестивалю.

Переможця оберуть шляхом голосування аудиторії та журі. Його ролик транслюватиметься в мережі магазинів «АТБ». А також учасник-переможець буде запрошений на «51 канал» для інтерв’ю й презентації роботи. Усі інші постери надрукують. Той, що найбільше сподобається аудиторії, планується розмістити на сітілайті або білборді.

Фестиваль відбудеться 19 лютого с 16:30 до 19:30.

Аліна Стаменова

 

 

Добавить комментарий
Войти с помощью: 

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Читайте также: